PERHATIAN

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Makanan tambahan.


Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Thursday 12 July 2012

SET H : Immune booster

Secara jujurnya ini bukamlah makanan tambahan yang pertama daripada Shaklee yang saya ambil...saya ambil selepas 3 bulan mengenali Shaklee dan penggunaannya amatttttt lah berkesan semasa anak saya demam campak dan setiap kali monthly check up yang kena injection tu....selalu nurse cakap injection tu akan mengakibatkan anak demam...saya cepat2 ambik nutriferon...alhamdulillah tak perlu bagi ubat demam anak tak demam....syukur sepanjang breastfeeding ni...ok lah kesihatan anak tak lah teruk sangat...masa aqilah kena demam campak pun saya ambil...syukur demamnya tak teruk dan takdelah die asyik nak merengek je....jauh beza dengan anak sulung saya sebelum saya kenal Shaklee....

Ok meh kite kenal sikit dengan Nutriferon Shaklee

Siapa Yang Memerlukan?
  • Individu yang ingin mengukuhkan sistem imunisasinya.
  • Individu yang mempunyai masalah imunisasinya.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihadapi.
  • Individu yang sering sakit berlarutan(demam berlarutan lebih dari seminggu)
  • Ibu menyusu dan mendapati anaknya seringkali demam dan selesema berpanjangan.
Tidak terjual dimana-mana farmasi dan kedai hanya melalui Shaklee sahaja.
Jika berminat bolehlah menghubungi kami di 012-4882794 ataupun membuat pesanan melalui FB Supersihat 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...