PERHATIAN

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Makanan tambahan.


Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Friday 13 July 2012

Energizing Soy Protein(ESP)

ESP diiktiraf seleruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta mempunyai kuliti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Ogranism) yang mana ia di proses pada kadar suhu rendah. Setiap 850g  dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur dan mempunyai Indeks Glisemik(G.I) yang rendah menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.


Menafaat Utama ESP
  • Awet Muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  • Baik untuk hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporasis dan sakit jantung.
  • Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan pembakaran sel kanser. Ia memusnahkan sel radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.
  • Kulit Remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segeradan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
  • Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua, beruban dan rambut gugur.
  • Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.
Jika berminat bolehlah menghubungi kami di 012-4882794 ataupun membuat pesanan melalui FB Supersihat  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...