PERHATIAN

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Makanan tambahan.


Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Monday 16 July 2012

Chiken Pox

Emmmmm ni yang terjadi pada anak sendiri....tengok...penuh dengan bintik-bintik...masa ni Aiman selalu cakap gatal ibu...gatal ibu...kalau mandi mesti cakap pedih...pedihhh ...menangis usah dikata lagi laaaa...tapi akhirnya sekarang semua dah OK dan tak tinggal kesan parut pon...


Semasa chiken pox
Sudah hilang semua parut
 APA YANG DAH SAYA BUAT?????

Semasa kena chiken pox saya bagi dia ubat dari klinik, Meal Shakes, OmegaGuards dan semasa waktu mandi saya hanya gunakan 3 titis Basic H, selepas mandi saya sapukan Herbal Bland. Sekarang alhamdullilah takde kesan parut yang disebabkan chiken pox...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...