PERHATIAN

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Makanan tambahan.


Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Thursday 19 July 2012

Performance Maximum

Performance direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. Para atelit bertaraf antarabangsa memilih Performance sebagai pilihan utama kerana minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod yang baik dalam dunia sukan mahupun pengembaraan.
Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang susah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.

 Na+   = Sodium
Cl+     = Chloride
Mg+   = Magnesium
Ca2+  = Calsium
K+     = Potasium

  • Membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan
  • Baik untuk sisitem neuromotor(tindak balas saraf dan otot)
Manafaat Utama
  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat , menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  •  Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. 
  • Mencegah Penyahidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan Paras Gula - Terbuka secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...