PERHATIAN

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Makanan tambahan.


Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Tuesday 16 July 2013

Meningkatkan Berat Badan Dengan Shaklee

Ermmm selalunya orang akan bertanya tentang set slimming tapi hari sorang kawan telah bertanyakan tentang set untuk meningkatkan berat badan dengan shaklee....jom kita tengok secara ringkas di sini....anatara suppliment yang membantu dalam proses peningkatan berat badan adalah seperti berikut...

Meal Shake

Sangat sesuai untuk individu yang mempunyai berat badan yang kurang. Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.



 Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga. Keadaan ini akan menyebabkan seseorang itu cepat lapar dan selera makan naik, secara tidak langsung berat badan akan naik.



Multivitamin yang hebat sebagai supplemen seimbang dan komprehensif bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang deperlukan. Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik dan mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.


Untuk Info Lanjut Dan Cara Pengambilan Suplement Yang Betul
Pm FB SuperSihat
****bab bab nak naik berat badan ni xde hal lah ramai yg dapat membantu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...